Google
 

Sunday, August 2, 2009

Sushi King


tak sempat nak ambik pic sebelum makan...hehehe


Pada hari Sabtu bersama dengan 1 august 2009..aku lepak ngan kawan - kawan aku..we all makan kat sushi king alamanda...pergh...first time makan banyak macam nie kat sushi king..penuh lak meja tue..tp tue la..pic sebelum makan lupa lak nak ambikk..lepas makan baru teringat nak ambikk pic..hehehe..

lepas we all makan sushi king nie..we all gie layan karok lak kat alamanda nie..ape tah nama tempat karok kat sini...tp ok la jugak..we all tengok banyak pilihan la jugak karok kat sini..nak pilih based on lagu ke, jam ke..tapi aku ngan kawan - kawan aku pilih based on lagu satu lagu rm1.50..layan 15 lagu baru rm22.50..15 lagu 1 jam...kalau pilih bilik lak..1 jam rm28.00..see murah ke idakk..

tujuan lepak semalam ada lah kerana bosan selain meraihkan kawan aku si wa*** nie (nama kene rahsiakan nanti pemergian nye penuh masalah) dapat kerja baru..keje syarikat jepon..

tidak lupa jugak kepada si ikhwan jepon (panggil begitu sebab die keje syarikat jepon) yang banyak mengorder makanan - makanan pelik kat sushi king tue (maybe sebab die keje kat syarikat jepon..tue yang pandai order makanan pelik tue) dan belanja karokk pada hari tersebut...

2 comments: