Google
 

Friday, July 17, 2009

Akhir Nya muncul juga...

Salam dan Ape kabar ...
terima kasih kerana sudi menjengok - jengok blog nie..
dah lama merancang nak wujubkan blog ie..tapi kerana kesibukkan kerja dan tanggungjawab yang perlu dilaksanakan...terpaksalah tanggungkan dahulu..

Sebelum citer lebih detail nie..meh aku perkenalkan diri aku dulu...
nama ku syafz..asal pahang..dah bekerja..tak kawin lagi..berpunya..maybe dah kot..hahahaha...malu lak nak ngaku dah berpunya..lantak korang la nak pikir ape....tujuan aku wat blog nie untuk mencari kenalan, mengisi masa lapang, berkongsi cerita dan info - info, berniaga (kalau ada mende nak niaga la..terpulangla kat korang nak beli ke idok kan..kawan x paksa..muahahaha) dan lain - lain lagi yang korang rasa nak tambah..aku on je ikut la ape korang nak tambah..tp kene pastikan apa yang korang nak tambah tue best dan tidak membuat orang lain terasa..ok..

ok la sampai sini je la sessi sual kenal kite..kalau ada pape lagi leh la kite citer ok..
sila bagi tunjuk ajar ok..aku nie budak baru nak berblog...hehehe..banyak lagi tak tau nie...marilah kita sama-sama berblog demi bangsa dan negara..1Malaysia..(tiba-tiba semangat patriotik)

Salam..
bye-bye

1 comment: